השדכן העניק מאה ימי חסד לשידוך

    אבי נתנאל | צילום: מתוך אתר ש"ס No Comments on השדכן העניק מאה ימי חסד לשידוך
    22:08
    20.05.24
    איתי גדסי No Comments on ח"כ גוטליב תוקפת: "השאלה היא אם אנחנו מסוגלים לנצח"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כח מי שנבחר לתפקיד, יהיה בכיר או זוטר מבקש בדחילו ורחימו! תנו לי מאה ימי חסד, ואוכיח את יכולתי. הנגה הקולקטיבית בש"ס עליה החליטו במועצת גדולי התורה בראשות הגר"ע יוסף שליט"א הוכיחה שוב ושוב כי בפוליטיקה הבלתי אפשרי – אפשרי.

    לשלושת ה'אלפים' (אלי, אריה, אריאל) שחברו להנהגה המשותפת, יש מאה ימים להוכיח קידוש שם שמים, והם יוכיחו זאת במאה הימים הבאים. וכולנו, גם מי שלא הצביע מעולם ש"ס ואינו מתכוון לעשות זאת גם להבא, מאחלים להם שיזכו בברכת "והריקותי לכם קולות עד בלי די", עד שיהוו לשון המאזניים להרכבת הממשלה.

    חזון אחרית הימים, וגר זאב עם כבש ששמענו וראינו בליל יום רביעי שעבר עם ברכת שהחיינו, ואנא ה' הושיעה נא הצליחה נא. ספק אם יהיה תקף לאחר מאה הימים, וגם אז יגור אריה עם כבש?

    עם כל הקרדיטים שנתנו לשדכן, אריאל אטיאס, ובצדק. ספק אם חשב השדכן כי ניתן להציע לזוג צעיר מאה ימים לחיים טובים ומאושרים. ביודעו כי אחרי ימים אלו עתידים בני הזוג לגלות שהחיים יחד אינם סוגה בשושנים. אמנם בבני הזוג כבר נזרקה שיבה בשערם, אך דמם צעיר הוא ונמרץ, וככזה, יעשו הכל לראות מי יקיים את מאמר חז"ל: איזוהי אשה "כשרה" העושה רצון בעלה.

    יום אחרי הבחירות, המועמד שיקבל את המנדט מהנשיא להרכיב את הממשלה יקרא להנהגת ש"ס המאוחדת או שיקרא לכל אחד בנפרד, כתקדים יהדות התורה המאוחדת והשבת.

    יום אחרי הבחירות, האם יחודש חוק אפללו שיאפשר לראשל"צ הרב שלמה עמאר להתמודד לקדנצה נוספת, הצעה שנגדעה באיבה עקב הקדמת הבחירות, או שההצעה שזכתה גם לכינוי חוק עמאר נדחתה לתמיד ועל משבצת הראשל"צ הבא יתמודד הגר"א יוסף רבה של חולון וחבר מועצת הרבנות הראשית לישראל, המגיש את התכנית 'זכור ושמור' ברדיו קול חי מידי יום שישי, בנוסף לינות ההכלה היומיות המשודרת בסיומה של התכנית התעוררות, ובנוסף הינו גם בנו של מרן הרב עובדיה יוסף שליט"א, אל מול רבה של באר שבע, גם הוא חבר מועצת הרבנות הראשית ואח של חבר ההנהגה השסי"ת ר' אריה דרעי.

    יום אחרי הבחירות, מי יכהן כיו"ר המפלגה? מי יקבל את התפקיד הבכיר? ומי מראשי הערים של ש"ס וסגני ר"ע ימשיכו לכהן בתפקידם כמועמדים לבחירות לעיריות? הכל לוט בערפל והנסתר רב על הגלוי, זה כבר ידוע.

    איש התנזים שליווה את אריה דרעי בהקמת סורגי "שאגת אריה" לא ימשיך עימו, וישאר תחת כרמו ותאנתו. עוד ברור כי אדם נוסף החפץ חיים שהסתובב תמיד בחצר אשכנזית ידועה ומפורסמת למרות שהוא נמנה על הציבור הספרדי, נותר יתום בחלומו להיות משובץ ברשימה של דרעי שתקום, הרשימה לא קמה, וב"ה שכך. ובמקומה השדכן איחד את השורות, גם אם למאה ימי חסד, הכל שווה.

    האחריות מחייבת אחדות, ויפה שעה אחת קודם. ובקרוב ממש גם אצל אחינו האשכנזים.



    0 תגובות